Olha que nem é muito tempo. Está bem que recebi o meu pagamento em 12horas (talvez), mas temos que compreender que como era 0.5$ o pedido de pagamento era muito mais trabalho, mas sim... Eles não estão a pagar por ordem!
ÚLTIMAS NOVIDADES
Últimos assuntos
Câmbio de Bitcoin para Outras Moedas | Clique em USD ∨
+7
GDPG
Deathreason
nheca
fmnj
Missgata
Learner
incriminado
11 participantes
Buxy Bux & EasyFlowUp
Learner- O tal que clica
- Número de Mensagens : 875
- Mensagem nº29
Re: Buxy Bux & EasyFlowUp
fmnj- O tal que clica
- Número de Mensagens : 688
- Mensagem nº30
Esqueçam o BuxyBux.
Lol
Mais um Scam bem feito (parece-me).
Lol
Mais um Scam bem feito (parece-me).
Admin escreveu:Hey guys
I just got bad news here, Paypal keeps freezing Paypal-Accounts, and ours was frozen too right before. There were a huge amount of money in and we cant get access to our Account even if I mailed the Paypal Support and asked about my status. I also uploaded all the details, but nothing happens. Its not new, that Paypal freezes PTC ACcounts and keep the money in it.
We lost a very huge amount through that, and thats why we have to, and we really regret it, close this Buxybux Business. There isnt a sense to keep this on, because Paypal kept all the money and we can not continue to pay our Members.
Thats why I also denied all Payments, Purchased etc from some Members. Because they would lose their money, if I would accept it. (Paypal freeze).
For all the others, wo purchased something on Buxybux, we are really sorry about this, and I hope that many of you got their investment back. I hope, that many Members enjoyed earning here, We really aimed to a great future. I dont want to be a scam, I hate scam Bux sites myself.
Thats why Im asking around, if someones wants to buy the whole "Buxybux" to keep this business on. The buyer can decide, what he will do with this site. But the main point is, that it keeps all the members on.
If someone got interest to buy Buxybux (with domain etc), he should send me a Private Message or write an E-Mail to : buxybux@googlemail.com
We really appreciate your staying and helping, Buxybux got stopped by Paypal with all our money, but maybe someone can renew this great site, and maybe integrate also AlertPay as a safer Payment Processor.
We thank all our Member and maybe you all can continue earning, if Buxybux finds a Follower
Thanks
Admin
Learner- O tal que clica
- Número de Mensagens : 875
- Mensagem nº31
Thats why I also denied all Payments, Purchased etc from some Members. Because they would lose their money, if I would accept it. (Paypal freeze).
Se não fosse verdade o congelamento da conta, eles tinham aceitado as compras e não cancelado. Mas pronto, nunca se sabe o que vai na cabecinha deles. Este até dava uns trocos.
Missgata- Administradora
- Número de Mensagens : 6857
- Mensagem nº32
lol e eu já la tinha 1$ quase, fogo nem o meu pagamento vi. Mas pronto...
fmnj- O tal que clica
- Mensagem nº33
Mas é possível o PP cancelar as contas assim, sem mais nem menos??
Quais são os motivos?
E recuperar o guito, nada, não devolvem nem um cêntimo?
Quais são os motivos?
E recuperar o guito, nada, não devolvem nem um cêntimo?
incriminado- Novato
- Número de Mensagens : 152
- Mensagem nº34
1,80$ pó galheiro! opá, este agradava.me especialmente... que desilusão!
fmnj- O tal que clica
- Mensagem nº35
Eles podiam era mudar para o AP.
Mas o problema está na falta de verba para o poderem fazer :S
Mas o problema está na falta de verba para o poderem fazer :S
Qua 11 Ago 2021, 15:52 por ripww
» My payment from HeedYou
Sáb 17 Jul 2021, 10:39 por nikkey2006
» Cryptowin - Pagamentos
Qua 30 Jun 2021, 22:49 por Deathreason